Synnyin Urjalassa 28.9.2009. Äitini nimi on Lilli ja  isäni Jeppe. Äitini pinnisti maailmaan minut sekä neljä muuta karvakuonoa. Minulla on siis kolme siskoa ja yksi veli. Aluksi Urjalan perhe kutsui minua Mirandaksi Sinkkuelämää-sarjan mukaan, mutta uudessa kodissa sain nimen Alli. Osa sisaruksistani lähti uusiin koteihin pääkaupunkiseudulle, Stadiin ja Carrie sai jäädä mamin hoiteisiin Urjalaan. Carrie on mamis.

Mä ihan, ihan pienenä.

Lilli-mami.

Olen nyt 9-viikkoinen (1700g) ponnekas ja joskus jopa riehakas russelityttö. Asustelen Parkanossa kahden kivan kaksijalkaisen kanssa. Alakerrassamme pitää majaa 15-vuotias russelipappa Timo, jota myös Äijäksi kutsutaan. Mutta enkös minä olekin söpö ja ihana ja kaikkee...

Tässä tutustun Timoon, mutta ei se taida oikeen tykätä munsta?

Mutta tykkää tai ei. Mä ainakin otan kaiken irti tästä perheestä ja meen häntä ässällä.