Mami on ilmoittanut mut Parkanon Seudun Palveluskoirakerhon arkitottelevaisuus- ja tapakurssille. Koulu alkaa 23.3. ja kestää kahdeksan kertaa. Aiheina kiskominen, hyppiminen ja pieniä temppujakin on luvassa. Mun ja mamin mielestä oon jo aika tottelevainen, mutta taidetaankin mennä vahvistamaan mamin laumanjohtajuutta. Olinhan mä vuosi sitten pentukoulussa, mutta oikeastaan on ihan kiva päivitellä tottelevaisuutta ja tavata erilaisia koiria. Keväällä on luvassa vielä luolahommia Ikaalisissa muiden russeleiden kanssa.

Mökkireissu  Kihniölle. "Liikaa lunta!!"

Juhuuuu.. Mulla oli pyjamabileet tänä viikonloppuna. Sain kutsua naapurin westien Lolan kylään. Meillä olikin ihan superhuippua. Me mouhkattiin, painittiin, juotiin samasta juomakiposta, kisailtiin piippileluista jne. Yöllä valvottiin ja kerrottiin kummitusjuttuja, niin ettei mami saanu nukuttua. Mä olin välillä niin väsy, että meinasin nukahtaa istuvalteni ja niinmeinas Lolakin... Tosin se tais oikeesti nukkua. Lola lähti jo lauantaiehtoona kotiinsa ja menin sen jälkeen heti maate. Sunnuntaiaamuna olinkin jo taas oma itseni ja tipit sekä tennispallot saivat kyytiä.

(Kirjoittajan huomautus: Lola pääsee ensi viikolla parturiin..)

Miten mun silmämunat aina muljahtelee?

"Come on, Lola. Oon sun Personal Trainer."