Mami on oikeassa niinku aina: aika kuluu siivillä. Mä oon jo kohta 2,5 vuotta ja HOO on ollut mun veljenä nyt vuoden. Se saapui melkein suoraan juhannusjuhlille. Kukaan ei usko että se on mun pikkuveli, kun on kert suurempi. Ajattelin et tää plokkaus olisi Velin kasvukertomus kuvien muodossa. Poika on tosin aloittanut sukututkimuksen, mutta siitä myöhempänä kunhan saadaan tarpeeksi kuvia kasaan. Se on innostunut siitä "Kuka oikein olet?"-sarjasta. Se luulee löytävänsä suvustaan Bernadotteja tai ainakin Puolassa varhaiskeskiajalla asuneita polaaneja. Ja arvata saattaa KUKA joutuu surffailemaan netissä ja hakemaan kuvia jätkän isovanhemmista? Mun ei tartte tuollaisia harrastaa kun oon Urjalasta (niinku esim. Väinö Linna) ja mun suku on mami ja Veli. 



Tässä HOO vielä siskonsa Sirin kanssa Turussa.



Tää on mun kohtalo vielä tänäkin päivänä. HOO syä mun korvia.



Tässä tämän päivän mittasuhteet. ISOveli HOO!!



Vaikka poika on iso, mieli on vielä kovin pelokas... Ei uskalla tulla pois laiturilta rantakiville.



Poika kotipihalla.

Näin se vuosi on kulunut. Tartteis varmaan kiittää pojan vanhempia Astaa ja Frediä. Mun elo ois ihan paljon tylsämpää ilman tuota Pili Palliaista, HOO Moilasta alias Veliä.