TENNISPALLOHULLU! Pienenä pelkäsin tennispalloja, kun sain muutaman kerran pallon suoraan nenääni. Pikkasen kirpasi osuma tähän muutenkin lyhyeen nenään. Talvella, kun oli tylsää, aloin sitten niitä tönimään ja liikuttamaan tassuillani. Keksin kaikenlaisia versioita peleistäni... samalla aktivoin myös mamia, kun laittelin palloja kirjahyllyn alle sekä keittiökaapin väliin. Yhdessä pelaaminen on muutenkin mukavampaa!

HEI, KAIKKI PELAA - FAIR PLAY!

 

Yhtenä aamuna bongasin siskot teeveestä!!

Sitten raporttia koirakoulusta. En ole ihan priimus, mutta mamin ei tarvii siellä sentään hävetä! Ope sanoi, että luokaltani pääsen, HUH! Ei tarvitse kesällä suorittaa ehtoja, kun kaikkea muutakin puuhaa luvassa. Pari kertaa on vielä jäljellä aiheinaan terveydenhoitoa + näyttelykuvioita. Näyttelykuvioiden pakolliset kevätjuhlaliikkeet olisivat ollet paikallaan jo hiukkasta aiemmin. Olin meinaan Nokialla russeleiden rotuunotossa ja olimme mamin kanssa kumpikin ihan pihalla... emme kumpikaan osanneet pönöttää.  Eläinlääkärissä olen seissyt ihan rauhallisesti pöydällä... mutta rotuunotossa päätin ryhtyä papukaijaksi ja kiivetä mamin olkapäälle. No, sain hylsyn liian korkean otsapenkereen vuoksi... mutta mutta viihdytin kuitenkin sivusta seuranneita koko rahan edestä.

Koska olen russeli, olen saanut hämminkiä aikaiseksi koirakoulussa kovalla äänelläni ja hirmuisella egollani sekä ripauksella kauneutta. Edelliskerralla meinasin syödä suihini Karjalan karhukoiran. Saakelin piski, huuteli mulle jotain "Alli apukoululais"-juttuja... karhukoira hermostui varmasti myös siitä, kun sen mami kehui  mua kauniiksi. Enhän mäkään kaikkea siedä ja ohitusharjoitusta tehdessä meinasin karrata karhukoiran kraiveleihin kiinni. Onneksi molempien mamit olivat tarkkoina ja niinpä karhukoira sai pitää karvansa.

Näin tuiman näköistä koiraa ei pilkata!

Kaverini ja järjestyksen pitäjä Harley Flash Star "Voitto" matkasi 8.4. koirien taivaaseen.  Kesällä oltaisiin vietetty viisi vuotissynttäreitä. Voitto oli reipas möllykkä, joka tunsi oman arvonsa ranskan bulldoggimaiseen tapaansa. Mä uskoin Voittoa jo puolesta sanasta. Yleensähän mä pyöräytän urokset pikkurillin ympärille alle sekunnin.  Voittoa jäi perheeseen ikävöimään Kerttu, ranskan bulldoggi ja Boris the bokseri + kaksi jalkaiset.

"Nenäpusu Voitto!! Halataan, kun tavataan."