Mun rinsessan päivät ovat luetut! Pääsiäisenä syntyi 3 tyttöä (yksi tytöistä ei jaksanut jatkaa täällä) ja 2 poikaa. Toinen pojista on mun tuleva PIKKUVELI!!! Mitä sen kanssa tehdään? Huomioidaanko sitä vai aloitetaanko jääkausi? Hirveet paineet. Pitääkö MUN opettaa sille kaikki kiskomiset, haukkumiset? Pitääkö mun jakaa tyynyni sen kanssa?

Jompi kumpi on mun tuleva Veli. Mami sanoo, että ehkä tuo Vertti muuttaa meille.

En tiedä johtuuko tämä pikkuveljen tulosta vai keväästä, mutta mua on viety paljon metsäretkille. Tässä lähellä on huikeat maastot puroineen ja kuusikkoineen. Tosin muahan ei saa väsyneeksi millään asfalttitassuttelulla.. vaan pitää olla kunnon metikkö. Parasta russelielämää on, kun saa painaa pusikoissa ja lenkin jälkeen voi heittää olohuoneeseen vattaleen ja katsella luontodokumentteja.

Ollaan käyty myös mökillä. Muistutan kuulemma perheen entistä Lempi-russelia, kun yritän tappaa jalkapalloja. Sanon vaan, että asenne ratkaisee ja terrierin luonne. 

Hyvää kevättä kaikille! Mä tässä lasken päiviä, kun mun pikkuVeli tulee...