Niin se vuosi taas vaihtui. Sain paljon kehuja, koska en peljännyt yhtään raketteja enkä paukkauksia. Lempi-koira oli peljännyt paukkuja oikein kamalasti ja oli tarvinnut jopa homeopaattisia tippoja rauhoittumiseen. 

Olin varmastikin ollut kiltti vuonna 2010, koska pukki toi paljon lahjoja. Sain pari puruluuta, Tse Tse-marsun vai oliko se joku tsutsupetsi, vinkulelun (jo vainaa), koirasuklaata + TASSUTOSSUT! Noi tassutossut ovat varmasti ihan tarpeen näillä melkein -30 asteen pakkasilla, mutta ne on jotenkin vaan niin epämukavat. Mami laittoi mun takajalkoihin tossut ja olin kuin pieni poni, joka koitti potkia niitä pois kavijoistaan. Enköhän mä joku päivä niihin totu tai sitten niistä tulee salakavalasti tossusilppua?? Koska on ollut niin kovat pakkaset, ovat ulkoilujutut jääneet kovin vähäisiksi. Mä oonkin ollut ihan villivallaton. On ollut pakko vahtia kaikkea: tipejä, vasaaneja, naapureita yms. Mami onkin koittanut keksiä kaikenmoista pähkinää mun aivoille. Osti jopa kalliin Nina Ottosonin puuhastelulelun. "Ja PAH", sanoin mä. "Mä oon rasseli ja keksin heti, miten homma etenee." Taidan myydä koko vempeleen naapurin cairnille ja westielle. HAHAHAAA!

Mitähän kekseis?

Mangusti vartioi.

Näitä ei saa sitten millään ojennukseen, vaikka kuinka komentaisi.