Olen saanut hienoja uusia asuja. Punainen ulkoilupuku, melkeen KoreTex, tuli perintönä Lempiltä...mutta se on kuin  uusi. Lempi ei oikein pitänyt siitä ja yrittikin pukua pois hinkkaamalla itseään seinää vasten. Omituinen. Sisävaate, jossa on hieno "bulpperry"-rimpsutusrampsutus on aivan uutta Velj. Keskisen kevätmallistoa 2010 (4,90e). Mä haluaisin tuon rimpsun poies, kun se ei oikein sovi mun imagooni, mutta katotaan ny "kuka määrää kaapin paikan"?

Vihdoista viimein pakkasetkin ovat hellittäneet ja olen päässyt tutustumaan naapuruston nelijalkaisiin. Mopsi Vihtori jr. on tosi cool ja westie Lolakin on ihan kiva, mutta pikkasen komentelevainen. Olen tavannut myös cairninterrierin Sikken ja bretagnen bassetti Epun. Ne oli HURJIA tyyppejä.

Ainiin, mullahan heiluu hampaat. JEE, JEE.. kohta tulee hammaskeiu kylään ja jää ihmisten kädet rauhaan.

"Antaa vaan pakastaa, sydän mamia rakastaa..."

Remuhetki kotikadulla: mä, Vihtori jr., Lola ja naapurin rouva.