Kesä on kyllä maailman parasta aikaa. Koko perhe on kasassa ja puuhastellaan kaikkea. Mietinkin talvella, että tätäkö tää elo oikein on - pakkasta, pakkasta, pakkasta... Mutta ei, elämä on myös hellettä, vesileikkejä, mansikkavarkauksia ja ihanasti kaikkea pienelle koiralle sopivaa. Käytiin myös Kihniöllä 17.7. järjestetyssä Match Showssa. Sain "kaksintaistelussa" sinisen nauhan ja taisin lopputuloksissa olla EKA sieltä ns. väärästä päästä. Varmaan siksi kun en antanut tädin kattella suuhuni, enkä muutenkaan antanut koskea itseäni. Olihan se vieras! Remmikäyttäytymisessä oltiin kanssa pikkasen hakusessa, kun ympärillä on niin paljon koiria kattelemassa. Vähemmästäkin tulee ramppikuume, eikä pysty keskittymään. Tosin voin käydä mätsäreissä vaikka joka viikonloppu, jos sen jälkeen saan olla viikon vapaana mökillä.

Sain mökillä uuden lempinimen Alli Aallonmurtaja, kun yritin komentaa ja syödä kaikki aallot pois.. Loputon suo! Timppa-papankin kanssa alkaa juttu luistamaan. Mitä ny joskus nostaa ylähuultansa, kun oon liian tuppautuva. Onneksi mulla on muitakin kamuja kuin toi papa. Edelleen remuan naapureiden kanssa ja yhtenä lauantaina tuli Ranskan bulldogit Voitto ja Kerttu kylään. Ihan ok tyyppejä. Kerttu näyttää ihan multa, siis väritykseltään. Hassua.

Keltainen siili, paras lelu ikinä.

Mätsäreissä. "Mä en tahro sun sormia mun suuhun!!"

Alli Aallonmurtaja.

Mansikkavaras...

.. ja varas häipyy pois rikospaikalta.

Timppa-papa onnellisena mökillä.

Voitto, Kerttu ja mä.