Onhan siitä jo pari viikkoa, kun käytiin Turussa... Mami on vaan kamalan hiras päivittämään näitä mun juttuja. Anteeksi vaan kaikki sen puolesta. Ei oltu päästy Parkanosta ees Häijääseen, kun mulla tuli jo paha olo. Ei muuta ku auto pysäkille ja meiksi ulos ja kaikki muukin. Mulle tuli paha olo toisenkin kerran, mutta se meni jo rutiinilla. Kaikki pihalle ja takaluukusta taas uusi peitto Sputnik-matkapoksiin. Turkuun päästyämme kävimme ensin mamin siskolla ja siitä sitten suorilta Ruissaloon katteleen Sepe-koiraa ja mummia.

Kaikenkaikkiaan käytiin neljässä kyläpaikassa (Voi tuota mamia!!) ja nähtiin aika paljoste uusia ihmisiäkin. Turku tuli nähtyä ja musta tuntuu, että tarvii mennä sinne vielä aika monta kertaa. Kyllähän se mulle nyt jo sopii. Kotiinpaluumatkalla ei tullut enää oksua, eikä sen jälkeenkään vaikka olemme matkustaneet mökille ja takaisin aika monta kertaa. Mutta alanhan mä olla jo aika iso tyttö, kun perjantaina tuli 8kk täyteen. 4 kk vielä ja mä saan nakkikaakun.

Ruissalossa oli kaunista ja pääsin metsäretkelle.

"Metsän koira tahron olla, sankaritar jylhän kuusikon.."

Alli valkovuokkopellossa

Mä oon NIIN väsyny...

Käytiin kattelemassa pikkasen nähtävyyksiäkin.

Föri. Perinteinen turistikuva.